Over 2,5 week gaat het avontuur beginnen - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Marleen Lavrijsen - WaarBenJij.nu Over 2,5 week gaat het avontuur beginnen - Reisverslag uit Reusel, Nederland van Marleen Lavrijsen - WaarBenJij.nu

Over 2,5 week gaat het avontuur beginnen

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Maart 2015 | Nederland, Reusel

Het leek nog zo ver weg maar nu komt het toch al aardig dichtbij. Nog 2,5 week en dan vertrek ik naar India voor 5 weken. Hier ga ik een yoga opleiding doen van 200 uur. En voor de mensen die denken dat ik hier vakantie ga houden hier onder het programma, 6 dagen in de week en zondag ben ik vrij. Dus ik ben benieuwd kan me voorstellen dat het redelijk pittig gaat worden, al ga ik dit avontuur met zo min mogelijk verwachtingen in en laat ik het maar op me af komen.

06:00 am to 07:00 am Wake up and fresh
07:00 am to 08:30 am Yoga Asana Practice
08:30 am to 09:00 am Tea Break
09:00 am to 10:00 am Morning Meditation,Chanting & Pranayama
10:00 am to 11:10 am Breakfast
11:30 am to 12:30 pm Lecture
1:00 pm to 2:30 pm Lunch / Rest time
2:30 pm to 3:30 pm Lecture
3:30 pm to 5:00 pm Refreshing time
5:00 pm to 6:30 pm Yoga Asana Practice including teaching
6:30 pm to 7:30 pm Rest time / Free time
7:30 pm to 8:30 pm Dinner time
8:30 pm to 10:00 pm Self Study
10:00 pm Lights off

http://www.shivatattvayoga.com, dit is mijn yoga school dus als je nieuwsgierig bent kun je eens op de site kijken. Ik zit in het Noorden van India, het plaatsje heet Rishikesh en ligt bij de himalaya

Met deze site probeer ik jullie een beetje mee te nemen in het leven van een yogini (vrouwelijke yoga beoefenaar)

  • 10 Maart 2015 - 21:17

    Susanne:

    gewrldig! Spannend! Nu aftellen! Heel veel succes maar ook genieten!

  • 10 Maart 2015 - 21:42

    Marielle:

    hoi marleen,
    spannend nu de reis dichterbij komt maar wel een super ervaring denk ik.
    ik ga je volgen op deze site en wens je rust en ruimte toe
    een hele goede reis ! liefs marielle

  • 11 Maart 2015 - 08:09

    Toos Otte-van Limpt:

    Spannend en heel leuk. Zal je volgen en veel succes en geniet er van.

  • 11 Maart 2015 - 08:34

    Inge Storms:

    Wow Marleen, wat speciaal! En wat zal het een geweldige ervaring worden. Geniet ervan en heel veel succes (pittig programma). gr Inge

  • 11 Maart 2015 - 08:56

    Greet:

    het ziet er goed uit Marleen, lost of free time......
    Ik wens je een heerlijke tijd in Rishikesh en lees graag je belevenissen.
    Warme groet, Greet

  • 11 Maart 2015 - 16:33

    Riek Dirkx:

    Spannend Marleen maar ook heel leuk en leerzaam.
    Ik wens je een fijne tijd toe.
    Geniet er van.
    Groetjes Riek.

  • 11 Maart 2015 - 16:52

    Fleur:

    Leeeeeeeeeeeuk! En stoer! Ik ga je blog zeker volgen :) XX

  • 01 April 2015 - 20:15

    Inge Legius :

    Hè marleen.
    Ik wilde je aan het begin van je reis ook nog even succes wensen! Wat een druk programma zeg. Inderdaad weinig tijd voor vakantie! Ik ben zelfs benieuwd of je wel tijd gaat kunnen maken om een blog te schrijven. Ik kijk er in ieder geval al naar uit!
    Geniet van je tijd daar, wat heerlijk om een van je dromen te verwezenlijken!
    Veel liefs inge

  • 09 April 2015 - 19:11

    Riet De Vries.:

    Marleen wat een geweldige ervaring zal het zijn om je zo onder te dompelen in de yoga, te midden van die cultuur en alles om je heen. Het allerbeste we zien je ook graag weer terug.
    Zet al je zintuigen open en ontvang de indrukken met open vizier.
    Lieve groet Riet (Yoga.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Reusel

Marleen

Vanaf 28 maart t/m 3 mei ga ik 5 weken naar India. Deze keer ga ik niet om rond te reizen maar ik ga een 200 urige yoga opleiding volgen. Op de site van www.shivatattvayoga.com kun je zien wat de opleiding inhoudt.

Actief sinds 10 Maart 2015
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 11095

Voorgaande reizen:

28 Maart 2015 - 03 Mei 2015

India Yoga opleiding

Landen bezocht: